niedziela, 20 września 2015

Haaaaaaloooo

Po mega długiej przerwie wracamy w większym gronie :)
Dużo się działo nie było jak i kiedy pisać a może to czyste lenistwo podwójnej matki polki ;p

Sama nie wiem od czego zacząć bo nadrobić nie mam szans :) Najważniejsze wydarzenie z ostatnich kilku miesięcy to pojawienie się Tosi na świecie :) Antonina Ewelina przyszla na świat 30 czerwca 2015 roku o godz. 3.10 w Katowicach :) godziny zero chyba wolę nie wspominać :) poszło szybko i to bardzo bo poród zajął mi 2 godziny ale kolorowo nie było :) oczywiście w naszym pierwszym spotkaniu towarzyszył nam dzielny Małż który tym razem bez skrupułów patrzył na moje cierpienie :p ( u facetów przy drugim porodzie chyba pojawia się jakaś znieczulica a może to wynik tego ze rodzilam w milczeniu wiec Małż pewnie wywnioskował ze dla mnie to sama przyjemność )
Pierwszy miesiąc był zdecydowanie hardcorowy, jednak rodzinka stanęła na wysokości zadania i mialam pomoc od samego początku za co będę dozgonnie wdzięczna w każdym ze bądź razie obylo się bez okna życia i myśli samobójczych :p choć o ucieczce myslalam chyba z milion razy na minutę :p
Zosia bez wątpienia będzie cudowną siostrą , jest naprawdę pomocna może  czasami nad wyraz bo próbuje dokarmiać Tosie wszystkim co upoluje  albo buja kołyską tak delikatnie ze mam wrażenie ze Tosia zaraz wyleci w kosmos :) ku memu zdziwieniu nie przejawia jakiejś specjalnej zazdrości a to już duży sukces :)

Małż jak to małż ciągle remontuje ale efekty już widoczne tak więc drogi Małżu oświadczam publicznie iż jestem z Ciebie dumna a moje marudzenie wynika z tego ze nie mogę Cię za bardzo rozpiescic i rozbestwić bo nie chce miec w domu zarozumiałego dupka a poza tym każdemu facetowi solidny opieprz czasami się przyda :)

Dobra nie rozpisuje się już tyle bo braknie mi pomysłów na następne posty :p

P.s. tęskniłam :)

poki co nie będę Was zadręczała milionami zdjęć które posiadam :) i które prędzej czy później tu trafią :) ale poczuwam się w obowiązku przedstawić Wam Antoninę zwaną także Tosia, Antoszka, Antałek, Bulbas , Oskar i Gucio :)






4 komentarze: