wtorek, 12 listopada 2013

36 tydzień ciąży

Bilans zysków i strat :P

  • 9 kg na plusie czyt. wyglądam jak słoń :)
  • duży i jędrny biust - ciekawe na jak długo :P
  • brzuch zasłaniający mi moje własne stopy o innych częściach ciała nie wspomnę :)
Jak się czuje ?? hmmmm jak na ten etap ciąży czuje się całkiem nieźle, samodzielnie wstaje z łóżka, szybkim krokiem podążam około 10-ciu razy w ciągu nocy do toalety, o dziwo nie chrapię choć dysze jak stara lokomotywa , powoli zapominam już jak wygląda moje ciało od pasa w dół ale mimo to czuje się naprawdę dobrze. Dziś wypadał termin wizyty lekarskiej tak więc byłam pokazać swoje podwozie, co się okazuje szyjka już naprawdę krótka, ale póki co zamknięta, kolejna wizyta za 2 tygodnie i do tego czasu muszę wytrzymać w dwupaku :)

1 komentarz:

  1. Ja w 36 tygodniu powitałam na świecie moje misiaki, ale nie było tak wesoło i kolorowo. Na plusie miałam jakieś 33 kg, nie było chyba na moim ciele miejsca nie spuchniętego, byłam ociężała jak wielki hippo i dyszałam jak parowóz hehe.

    **majerankowo.pl**

    OdpowiedzUsuń